Re: JetDirect 170x LPT - wiesza siÄ™

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 23:55:19 MET DST

> swego czasu popularne na allegro były resetery do routerów które co
> jakiś czas odłączały zasilanie od urządzeń na chwilę. Ewentualnie
> możnaby dać jakiś prosty programowany zegar czasowy który wyłączy
> urzÄ…dzenie kiedy jest niepotrzebne.

Myslalem nad tym - w ogole by mi sie cos takiego przydalo (taki sieciowy
wlacznik-wylacznik) - wlaczalbym np. zdalnie kompy nie korzystajac z
WakeOnLan.

Ale chyba nie tutaj - wolalbym miec stabilny printserwer.
Mam dziadowska kieszen na RJ45 ktora przez rok nie powiesila sie ani
razu, a printserwer po tygodniu zdycha - kicha... :-/

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327