JetDirect 170x LPT - wiesza siÄ™

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 20:47:37 MET DST

Kupiłem na allgero printserwer jak w tytule.
W sumie zawsze chciałem mieć takiego dziadka, a jako że podłączona HP
LaserJet 1100 świetnie pasuje do niego wiekiem - to jest cacy.

Niestety tenże prinserwer wiesza się.

Po kilku dniach od włączenia jego serwer www przestaje odpowiadac. Tak
samo sam sprzęt przestaje drukować.
Restart i znowu wszystko działa przez ~tydzień. I znowu zwieszka, więc
restart i... tak w kółko.

Ja robie coś źle?
W ogole namierzyłem w domu sprzęt który ładował mu się na jego adres,
ale wszystko poustawiałem i kolicji IP nie ma.

Może to jakaś znana przypadłość tych printserwerów?

Jeśli jest padnięty to kupię drugi - trudno. Żebym tylko nie kupił i
miał znowu to samo...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327