Re: Sterowanie drukarką (PCL5)

Autor: PaLiwon <paliwon_at_mm.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 15:01:33 MET DST

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:kjzhbllwrln.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
> Generalnie podajnikiem się steruje w PCL przez
> <esc> & l <numer> H
> Jesli nie da sie w ten sposob wybrac konkretnej tacy, to nie wiem.
> MJ
> PS. I chyba nie ta grupa.

Z tą grupą, to pewnie fakt, ale...
Co do sekwencji sterującej w PCL, to oczywiście, ta, którą wskazałeś jest
właściwa. Jednak definiuje ona PODAJNIK GŁÓWNY (<esc> & l "1" H), w ramach
którego NIE MOŻNA (lub ja nie potrafię) wskazać konkretnej tacy. Opis PCL5
wyraźnie podaje, jak wybrać np. podajnik ręczny (lub alternatywny, cokolwiek
to znaczy), natomiast milczy jak wskazać konkretną tacę :(.
Mile widziane kolejne propozycje...

--
Pozdrawiam
PaLiwon