Re: Spotkał się kiedyś ktoś z tym że dysk nie wstaje

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 08:07:40 MET DST

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4c056c79$0$17083$65785112@news.neostrada.pl...
> Mój NORMALNY tani UPS podtrzymuje takie dziury. Jaki to typ Twojego? Nowy
> czy stary? Aku w porządku?
> Ile minut podtrzymuje po WYŁĄCZENIU napięcia?
>
> Dodam jeszcze, że były 10 lat temu takie płyty ASUSA, co po zaniku
> napięcia domagały sięnaprawy BIOSa..
> Problem może być sumą błędów płyty, zasilacza i UPSa. Nie wywróżę, co jest
> jajo a co kura....

Mój UPS to: (ECM) Powercom Black Knight. Model: BNT-600AP (USB)

Normalnie podtrzymuje napięcie gdy wyłączę listwę albo wyłączę korek. Ze
spadkami napięcia też sobie dobrze radzi.
Zawsze gdy zabraknie prądu mam jakiś wpis w oprogramowaniu rejestrującym.
"Awaria zasilania" a potem "Niski poziom baterji".
Tym razem tylko "Awaria zasilania" i normalnie wyłączyło UPSa który piszczał
3x.