Seagate zewnętrzny dysk - utrata oprogramowania

Autor: Dominik <_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 21:17:19 MET DST

Witam serdecznie
Zakupiłem dysk zewnętrznych usb seagate 500 GB (kod ST905003FAD2E1-RK).
Niestety skasowałem oprogramowanie które było na tym dysku. Na stronie
producenta jest możliwość ściągnięcia prawie takiego samego programu,
wyjątek stanowi tutaj brak opcji szyfrowania która była dostępna w
programie dostępnym na dysku. Wypełniłem formularz na stronie producenta
(tak jak podane jest na stronie) ale mija drugi dzień i cisza.

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i wie może skąd ściągnąć ten
program z możliwością szyfrowania??

z góry dziękuje za pomoc