laptop ten czy ten?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 17:03:59 MET DST

Dell Inspiron 1515, Dual Core T 4300 2,1G.Hz, HDD 320 GB - 2399 zl
Samsung NP - R530, Jt50 PL - Intel i3-330, HDD 320 GB - 2499

komputer bedzie malo mobilny, przeznaczony do internetu, pisania, czytania,
drukowania, okazjonalnie filmy i male prezentacje. dla starszej osoby.
najwazniejsza jest bezawaryjnosc, a co sie wiaze jakosc. ma posluzyc co
najmniej 5 lat, w warunkach w ktorych bardzo dba sie o sprzet.

moje dotychczasowe doswiadczenia z laptopami dell'a byly bardzo pozytywne,
ale nie mam zadnego doswiadczenia z samsungami.
jak wyglada jakosc uslug gwarancyjnych tych dwoch producentow?
ktory laptop wybrac? z gory dzieki. <rs>