Spotkał się kiedyś ktoś z tym że dysk nie wstaje

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 14:00:19 MET DST

Problem jest taki jest sobie dysk Samsung HD401LJ który nie jest wykrywany
gdy zabraknie zasilania lub normalnie wyłączę komputer. Dopiero po kilku
próbach włączania i wyłączania sprawia że dysk się budzi. Dysk jest zdrowy
więc w czym jest problem.

Drugi dysk Samsung HD103SJ nie ma takch objawów.

Przepinałem sygnałówki miedzy dyskami i zawsze problem ma ten sam dysk.

A żeby było śmiesznie gdy normalnie zrestartuje komputer nie mam problemów.

Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
3070MB RAM
NVIDIA GeForce 8800 GT
Zasilacz chyba 400W