Kupno matrycy - problem

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 09:01:01 MET DST

Cześć wszystkim !

Usiłuję kupić matrycę do lapka. Laptop to Acer Aspire 6530G-743G32Mn.
S/N matrycy to: LTN160AT01.
Szukałem w action, allegro i wszędzie wkurza mnie ta sama kwestia.
Gwarancja rozruchowa 3 miesiące, pomimo tego, że sprzęt jest nowy, nie
pochodzi z demontażu itp. Dlaczego wobec tego 3 miechy ?

Rzucicie mi jakimś namiarem na sklep, który daje na takie podzespoły
normalną gwarancję (najlepiej w Katowicach)