Re: Sterowniki pod XP

Autor: Jan P. Ciecinski <sambucus23_at_op.pl>
Data: Sun 30 May 2010 - 22:37:11 MET DST

Bucki Jan pisze:
> Witam,
> Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
> systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
> mogę poszukać do niego sterowników.
> Są tu
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
> ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. ...

Witam!
Zawsze masz dwa wyjścia jak w bardzo starym dowcipie. Po pierwsze daj
komuś zarobić, niech on się męczy.
Jeśli religia Ci na to nie pozwala i każdą zapałkę używasz dwa razy, to
niestety do roboty:
- program "Unknown Device Identifier";
- Panel Sterowania/System/Urządzenia(Devices), prawym klawisz myszy na
problemie-Właściwości- i na końcu widzisz Kod, który wpisujesz w
wyszukiwarkę (trzeba go najczęściej skrócić);
- poszukaj w Internecie ludzi z tym samym problemem - w językach
angielski, rosyjski. Najszybciej znajdziesz w chińskim - najwięcej
użytkowników.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl