Re: Sterowniki pod XP

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Sun 30 May 2010 - 16:11:40 MET DST

W dniu 29.05.2010 22:09, Bucki Jan pisze:
> Witam,
> Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
> systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
> mogę poszukać do niego sterowników.
> Są tu
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
> ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować
> kary grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie
> wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.

> [...]

Jak nie potrzebujesz męczyć go pod grami to olej Micro$hita. Aż dziw
bierze, że taki koncern olewa użytkowników, już pod Linuksem wbrew
pozorom dużo mniej problemów, zwłaszcza sprzętowych. Poza tym w pełni
będziesz mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$
możesz tylko pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów
za wiele to pod niego nie ma.

Moje propozycje:
Mandriva
OpenSuse