Re: Sterowniki pod XP

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Sun 30 May 2010 - 14:23:59 MET DST

W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

> Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?

Sprzęt jak sprzęt.

> XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
> sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
> mam pobrać?.

To weź usuń teraz wszystko z tymi wykrzyknikami i uruchom ponownie komputer.

Szukaj sterowników do chipsetu płyty głównej i zainstaluj. Zostań lepiej
przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o
ustawienie kolorów, szczególnie czerni.
Zobacz czy tu znajdziesz:
http://www.general-search.com/download/hp-compaq-515-amd-athlon-x2-chipset-driver-free-download-for-xp

> Dam Ci na lizaka ;-)

Wsadź go sobie w d* albo daj swojemu wnuczkowi.

--
animka