Re: Hermetycznosc zasilacza do lapka.

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 30 May 2010 - 11:13:09 MET DST

"Feromon" <fer0m0n@wp.pl> wrote in message
news:4c003ce1$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie wierzę....

to sa klejone jednorazowki w 99% made in china, nikt (serwisy producenta)
tego nie naprawia bo to sie nie oplaca - godzina pracy serwisanta
plus czesci (w europie na ten przyklad) kosztuje wiecej niz nowy
zasilacz ktory schodzi z tasmy w chinach

co do otwierania - ja klade na desce czy czyms podobnym, plaski noz
w szczeline i mlotkiem az bedzie slychac, druga strona i mozna rozerwac,
od drugiego czy trzeciego nawe bez sladu