Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 30 May 2010 - 11:02:02 MET DST

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:htmikn$f6r$1@inews.gazeta.pl...
> O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
> zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
52 calowym tv z kilku metrow?

pytam bo jakos roznicy nie widze

kompa mam podlaczonego do jednego i drugiego na stale, wiec o taszczeniu
mowy nie ma, jedyne z czym sie zgodze to to ze gry na konsole oferuja
multiplayera znacznie czesciej niz na pc (ale gier na pc jest znacznie
wiekszy wybor, pady podlaczyc mozna, wiec nie narzekam)