Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 30 May 2010 - 03:59:03 MET DST

Witam.

Wiemy że o gustach i guścikach się nie rozmawia. Także jak ktoś nie chce
to nie musi. A le wygląd, walory estetyczne i "organoleptyczne" w
laptopach są raczej ważne. Ja np często mam swojego w różnych
sytuacjach, na brzuchu też ;)
Dam swój typ. Z racji tego że od prawie roku jestem posiadaczem laptopa
Asus i w swojej historii miałem już kilkanaście, powiem że ten model wg
mnie jest najlepszy jaki jest na rynku, w cenie do 3tys, czyli w takim
powszechnym użyciu. A nawet w droższych w życiu na inny design bym się
nie wymienił.
A dlaczego? Nie jest choinką, nie ma milion trylion kolorowych diod. Ma
3 malutkie, zielone. Wykonany jest z super porządnego plastiku, co
jeszcze nie dał się zarysować. I ta właśnie obudowa, daje naprawdę
poczucie solidności, trwałości i estetyki. Delikatny wzorek, mało
rzucający się w oczy a szlachetny. W dotyku też jest taki co z chęcią
się go dotyka. Klawisze są takie płaskie i, szczerze, za każdym razem
mam przyjemność z klikania ;)
Chodzi o ten typ obudowy
http://www.skapiec.pl/img/950285-17-1-asus-k50ip_sx005.html
A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie
tylko z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?