Re: Komputery z Castoramy

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 May 2010 - 23:36:18 MET DST

Dnia 28-05-2010 o 12:07 Maciek napisał na pl.comp.pecet:

Dnia 28-05-2010 o 13:39 Mariusz Kruk napisał na pl.comp.pecet:

> Mam dokładnie taką samą propozycję. To co się teraz dzieje, to zapewne
> zmowa spekulantów, ale przecież wystarczy szybko wejść na rynek i
> załatwić ich niskimi cenami :->

Taa... A jak nie spodoba mi się mecz to zostanę piłkarzem w kadrze
narodowej, a jak Vista przestanie mi się podobać, to zostanę programistą
w Microsofcie, a może nawet Ballmera wygryzę, a jak żona przestanie mi
się podobać...
Tak się zastanawiam, czy Wy na pewno jesteście poważni?

--
WiesłaW
Opera Mail