Re: Sterowniki pod XP

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 29 May 2010 - 22:58:34 MET DST

Bucki Jan pisze:
> Witam,
> Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
> systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
> mogę poszukać do niego sterowników.
> Są tu
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
> ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować
> kary grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie
> wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.

> [...]
jak nie znajdziesz opisu hardwaru, to zainstaluj linuksa ( na 10 minut)
i tam sobie sprawdzisz wiekszość sprzętu. kotś sie chwalił ze zmusił
100% hardwaru do pracy pod Ubuntu. O ile wiem to karta dzwiekowa została
wyprodukowana przez "nVidia" i nazywa sie: MCP67 High Definition Audio
[Audio device]. Skąd do niej sterowniki - na to pytanie nie znam
odpowiedzi.

ToMasz