Re: Komputery z Castoramy

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat 29 May 2010 - 20:14:29 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:htrj7k$jhr$2@inews.gazeta.pl...

> "Santana" htqg3d$t6v$1@usenet.news.interia.pl

> W języku czerpanym z rynsztoka? Po co mi ta umiejętność?
> Nie jestem wszak poliglitą. :)

Sam używasz języka rodem z rynsztoka a zarzucasz to innym. Bez komentarza.
Kto to jest "poliglita"? Czepiasz się innych o literówki a sam robisz to
samo. Może rączka drży i niełatwo trafić w odpowiedni klawisz. Delirium?

> Na jakie? Witaminy (B i PP) dobrze mi robią. Podobnie z Telfexo.

Miałem cięższy kaliber na myśli :) Psychicznych nie leczy się witaminami :)

> Umiesz liczyć -- licz na siebie. :)

Nie zrozumiałeś? Trudno się dziwić, na zbyt lotnego nie wygladasz. Napisze
więc wprost. Jak nie masz argumentów, nie atakuj moich bliskich bo to
świadczy o skrajnym chamstwie. I może się dla ciebie bardzo nieciekawie
skończyć.

> Żegnaj. :) (co mi po żegnaniach rynsztokowca?)

Rzekła internetowa mendowesz i zbladła :)

P.S. Mój nick może ci się nie podobać, ale napisz w dwóch słowach skąd
wytrzasnąłeś swój kojarzący się od razu i bez wątpliwości z pederastą :)
P.S. Masz problem, pisz na priv. Chętnie się spotkam i wyjaśnie face to face
wszelkie wątpliwości. Ta grupa ma inną tematyke niż dyskusje z prymitywem
twojego pokroju.