Re: Komputery z Castoramy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 29 May 2010 - 19:33:06 MET DST

"januszek" slrni01dam.ijg.januszek@gimli.mierzwiak.com

> Czy powyższe możesz mi przetłumaczyć na język polski?

Raczej nie -- jak przetłumaczyć z polskiego na polski?

> Pytanie było
> proste: dlaczego przestałeś handlować?

Gdzie było to pytanie?

Dlaczego? Bo miałem lepsze źródła zarobku.
(może nie tyle lepsze, co inne, a zwykle taka
nowość jest ciekawsza od tego, co się robiło)
Lepszym pytaniem jest -- dlaczego nie mogłem
wrócić (zgodnie z umową) do pracy na uczelni?

I jakie to niewrócenie pociągnęło konsekwencje?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'