Re: Komputery z Castoramy

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 16:15:17 MET DST

Użytkownik "WiesłaW" <nawu@usun.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.vde4tbvz35rodc@wiesiek-pc...
Dnia 28-05-2010 o 14:27 Santana napisał na pl.comp.pecet:

> Własnie takiej odpowiedzi się spodziewałem :) Ja moge krytykowac na oślep
> ale ode mnie wara :)

Czy ja Ciebie krytykuję, albo kogoś z grupy? Albo pytam co kto robi?
Wyrażam tylko swoje niezadowolenie z powodu niesatysfakcjonujących
mnie cen (szczególnie elektroniki użytkowej) na naszym rynku.

Wytłumacz więc dlaczego w ostatnim czasie tak podrożał sprzęt
komputerowy? Może przez dolara, ale to by znaczyło, że ten towar
schodzi na bieżąco, ma niebywały popyt, a niska sprzedaż to bajki.
Albo, co to jest podatek od nowości?

Sam sobie wytłumacz :) Kupiłem w styczniu zeszłego roku aparat fotograficzny
za 999zł. W kwietniu dokładnie ten sam aparat kosztował w dokładnie tym
samym sklepie 1650zł. Myślisz że sklep podniósł sobie cene o 65%. ? A ja
myśle że producent podniósł cene i sklep nie miał wyjścia. Na pewno wolałby
sprzedawać aparaty po 999zł gdy schodziły jak ciepłe bułki. Nadmieniam że
ten sklep jest autoryzowanym sprzedawcą tego producenta i dostaje towar z
pierwszej ręki. Najprościej jechac po sprzedawcy zamiast chwile pomyśleć :)