Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 14:26:24 MET DST

m4rkiz pisze:
> mozecie polecic jakas plujke z tanimi zamiennikami, zalezy mi na samej
> drukarce - bez skanera (nie ma zbytnio miejsca
> zeby upchac cos wiekszego, inaczej bralbym kolejnego
> brothera dcp-1xx) i latwo dostepnych zamiennikach w
> rozsadnej cenie (bez kombinowania z chipami, napelnianiem
> resetowaniem itd.)
>
> na jakosci druku specjalnie mi nie zalezy, ale potrzebuje kolor wiec
> laser odpada, tym bardziej ze ilosci wydrukow
> niewielkie - kilka, kilkanascie kartek tygodniowo, wiec nic nie powinno
> pozasychac

> [...]

Nie wydaje mi się żeby typowa (domowa, w odróżnieniu od przenośnej do
laptopa) drukarka biorąca papier "od dołu" z podajnika miała być jakoś
istotnie mniejsza od najmniejszego Brothera DCP - skoro masz już
sprawdzone rozwiązanie to czy warto kombinować?

Oczywiście mniejsza będzie "karmiona" od góry, ale wtedy na papierze
kurz się zbiera (chyba że wkładasz tylko do drukowania) itp.

Poza tym kolejna maszynka z tego samego systemu upraszcza logistykę.
;)

Pozdrawiam,
Kuba