Re: Komputery z Castoramy

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 11:59:01 MET DST

Użytkownik "WiesłaW" <nawu@usun.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.vdetdfpk35rodc@wiesiek-pc...
Dnia 28-05-2010 o 08:58 januszek napisał na pl.comp.pecet:

> Pytanie powinno brzmieć: jak duży powinień być rynek, żeby ceny były
> takie jak w USA :)

No pewnie, a na Słowacji powinno być sześć razy drożej niż u nas :)

Pytanie powinno brzmieć: O ile w USA należy podnieść ceny, aby sprzedaż
spadła do naszego poziomu :)

Nie wiem na co czekasz. Wejdź na rynek z niskimi cenami i napewno go
zawojujesz. Przy tym całym dziadostwie i bandyckich marżach zostaniesz
milionerem w pół roku :)