Re: Skutki burzy i listwa przepięciowa.

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Fri 28 May 2010 - 09:54:43 MET DST

On 26 Maj, 12:02, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
> W dniu 2010-05-26 08:22, Mateusz pisze:

> Nędzny prostaczku, nikt ci nie każe czytać.
> I bądź łaskaw nie uskuteczniać swojego bełkotu na grupach, bo nikt nie
> chce cię czytać.

Z tego co widzę to jesteś jakąś zniewieściałą s*ką. Na pl.soc.prawo
już Cię wyzywają od kretynek, na forach polbanku żalisz się, że
podwyższyli Ci opłatę za kartę do kredytu. Ty masz nawet problemy z
doborem kremu do twarzy. Jak słyszę wywody typu "Moja matka ma wiele,
wiele lat, ale nie ma zmarszczek. Dlatego, żepakowała na twarz "tony"
kremów. Miała suchą cerę i zaraz po umyciu twarzymusiała "walić" sobie
na twarz krem. " to mi się śmiać chce. Do tego lesba. Jeszcze 21 marca
miała dwie niezależne partnerki...