Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 21:40:05 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:htle0h$tjc$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości grup
>
> Mały? Zobacz po ile stoją drukarki kolorowe laserowe, a po ile
> atramentowe.

Jak mi zaschły oryginalne tusze HP45 i HP78 (bo własnie mało drukowałem) i
zsumowałem cenę nowych ich to wyszła mi prawie nowiuteńka drikarka kolorowa
Xerox 6125N
W stosunku do HP DJ930/950 nic nie zasycha, kartki nie musze po wydruku
kłaść na zelazko aby wyschło oraz jest podłączona do sieci i nie muszę
przełaczac kabli jak chcę wydrukować ze stacjonarki a potem z lapa.
Za nową drukarke dałem 620zł.

Wada - wielkie i mniejsze nie będzie.

Pozdro.

--