Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: Dysiek <brak_at_brak.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 17:09:51 MET DST

> Się ich czepiasz.
> Oni to świetnie wiedzą i nie podają np. rozdzielczości w których
> grają a tylko przekątne telewizorów do których to można podłączyć
> aby pograć w śmiesznej niskiej rozdzielczości.
> W cenie gier tez kombinują porównując cenę nowej gry na PC z ceną
> używanej na konsoli.

Tak sie sklada, ze podalem ceny nowych gier i nie pisalem, ze gry na konsole
sa tansze. Ale jezeli wie sie, gdzie kupowac to mozna ta roznice zniwelowac
i zamiast placic 250 zaplacic 150 (wiecej jak na PC, ale nie tak znacznie).

Co do grafiki - wyroslem na grach typu Duke Nukem 3D czy Doom, wiec naprawde
je** mnie czy gra jest super zajebista graficznie czy tylko dobra. Wazne,
zeby dawala frajde. Poziom grafiki na X360 calkowicie mnie satysfakcjonuje,
a i przyjemniej pograc z kolegami na ogromnym LCD siedzac na kanapie niz
samemu na LCD '20. Bo konsola ma jeszcze jedna fukcje, ktorej brak PC -
sojalizacyjna. We dwoch czy trzech na PC raczej grac sie nie da (na jednym
kompie w sensie i w jednym pokoju).

Pozdrawiam
Dysiek