Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: Dysiek <brak_at_brak.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 13:37:47 MET DST

> Dlaczego jako przykładu użyłeś empik który jest chyba najdroższy w
> galaktyce :) Nie lubie tendencyjnych porównań. Jeśli chcesz porównać ceny
> do empiku, to znajź najdroższy sklep w UK zobaczymy jakie są relacje :)

Tak se palnalem - nie ma w tym zadnego spisku. Generalnie chodzilo mi o duze
sieci jak MM, Saturn, Empik, etc. Prosty przyklad - Prince of Persia na X360
w MM ciagle po 229 zl, na Allegro chyba 70 zl dalem za nowke PL. W
tradycyjnych sklepach nie oplaca sie kupowac gier na konsole, poniewaz jest
na nie maly popyt i sklepy naliczaja duza marze. Lepiej kupic w UK - np.
Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC
(np. MW2 na PC ~100, na X360 ~150).

Pozdrawiam
Dysiek