Re: Komputery z Castoramy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 27 May 2010 - 12:34:11 MET DST

W dniu 27 maja 2010 12:30, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

> Samo personalizowanie to pryszcz. Wiekszosc laptopow ma mozliwosc
> przywrocenia ustawien fabryczbych.
> Ale np. zuzycie baterii, zarejestrowanie produktu (zaczyna bic okres
> gwarancyjny, limitowane w czasie uslugi producenta, itp.).
> No i jak mi sklep przyslalby "nowego" laptopa ze sladami paluchow na
> matrycy to chyba bym im odeslal bombe w paczce :]

W naszych realiach to (i nie tylko) się zdarza. Bo mamy jeszcze za mało
wymagający rynek. Dlatego nie rozumiem wszystkich krytykantów,
sprzeciwiających się co do możliwości kupowania, macania, używania i
oddawania/wymieniania. To bardzo pożądana i dla wszystkich opłacalna
możliwość. Sedno jest w tym, aby sprzedawcy nie oferowali tych produktów
jako nowych. Na rynkach wysokorozwiniętych czegoś takiego nie ma,
konkurencja by ich zjadła.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?