Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Wed 26 May 2010 - 10:17:08 MET DST

"Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote in message
news:htiadt$mbg$1@news.onet.pl...
> Obawiam się, że w chwili obecnej prościej będzie opchnąć mediaplayerka
> i NASa, a kupić coś wash&go, ot choćby Emtec Moviecube.

opchnięcie mediaplayerka to jeszcze, jeszcze, ale w sumie tani był więc
niewielka strata... ;-)

co do NAS'a raczej nie ma opcji - nie znalazłem takiego wash&go który
obsługiwałby RAID 1. Teraz lezą na nim (poza multimediami) na tyle cenne
dane, ze nie ma opcji by nie były porządnie zabezpieczone. Robią się
codzienne różnicówki na NAS'a + raz w tygodniu pełny backup na drugi dysk na
USB mieszkający na codzień w szufladzie ;-)
pzdr
B.