Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 25 May 2010 - 16:55:08 MET DST

W dniu 25 maja 2010 16:48, qwerty pisze:
> Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Jeżeli ma grać to konsola, a programy pisać może na laptopie. ;)

Jeżeli już są kompy w domu z możliwością użytkowania przez dzieciaka, a
dodatkowy sprzęt ma służyć przede wszystkim do gier, to może faktycznie
lepsza ta konsola. Zawsze można powiedzieć -Idźcie sobie pograć do
sypialni, -Idźcie sobie pograć do dużego pokoju, -Idźcie sobie pograć do
kolego w drugim bloku, a jeszcze sobie przenocuj tam i to dopiero
impreza ;) Z drugiej strony, więcej jest pecetów i więcej mówi się o
grach na pecety i może to faktycznie jakieś wykluczenie z fanclubów :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?