Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: zenek <zenek_at_op.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 15:21:37 MET DST

PesTYcyD pisze:

> Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i
> wymieniają się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za
> towarzystwem... Ja wolałbym PS3. Ale pytanie dotyczy PC.

No wlasnie wszyscy maja PCty a on bedzie mial konsole.I jak znam to z
autopsji towarzycho bedzie chcialo zobaczyc te konsole i pograc.

Nie ma nic lepszego do gier dla dzieciakow jak konsola + TV 32'' lub
wiekszy i do tego z 4 pady. A gry nie sa drogie kupujac z PSN robiac
zrzute na 5 osob masz gre od 5zl. Pobor mocy PS3 np max 120W a Piec na
dzien dobry z grafika taka zeby mozna bylo pograc 200-300W