Re: Komputery z Castoramy

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 12:53:22 MET DST

W dniu 2010-05-25 11:20, knrdz pisze:
> Porównaj więc cenę *detaliczną* takiego iPada w sklepie Apple'a (ztcw
> cena ta zawiera przy okazji koszt transportu) z "hurtową" ceną *netto*
> (to po to, żebyś przestał się tak tym VATem podniecać, gdyby cena w
> Polsce była o 20% wyższa niż w USA nikt by nie narzekał, niestety ta
> różnica jest 3-5 krotnie wyższa) naszego "dystrybutora", np. Action.
O ile wiem Action nie jest dystrybutorem sprzętu Apple'a, jak i wielu
innych produktów. W wielu wypadkach jest kolejnym pośrednikiem.
Dodatkowo nie wiem o jakim poziomie rabatów w Action piszesz, ale
polityka tej firmy (jak i wielu innych tego typu firm) to odsiać małe
firemki, a sprzedawać dużym. Dlatego właśnie ceny, które Action mi
oferuje są wyższe niż ceny sklepów internetowych (takie morele.net, czy
inne tego typu) :-)
Jeśli już chcesz porównywać, to porównaj ceny z oficjalnego kanału
Apple'a w USA i Polsce i wtedy zadawaj pytania, dlaczego nie są takie
same. Tylko może wtedy wyjść, że to nie koniecznie nasi drapieżni
imperialiści tak marże windują :->

--
Pozdrawiam
Maciek