Re: Router Asus RT-N16

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 May 2010 - 23:10:17 MET DST

Powitanko,

> Niech zgadnę, to badziew jest w cenie normalnego sprzętu...

Szukajac w Googlach info o tej maszynce natrafilem na swoj post
przekopiowany do jakiegos forum, w ktorym nie uczestnicze, jak zreszta w
zadnych forach.
Ale do rzeczy, pentagram, d-link, samsung nie budza mojego zaufania.
Ilekroc mialem do czynienia z ich produktami, to zawsze bylo cos nie
tak, najczesciej dzialalo to niestabilnie, a ja lubie swiety spokoj.
To oczywiscie mocno subiektywna opinia, wolno mi.
Routerek udalo mi sie upolowac w jedynym sklepie, dopiero go ustawiam.
Pierwsze wrazenia: Bardzo fajny myk to mapa sieci, maly minus za
koniecznosc recznego wklepywania MAC jak sie chce zmienic (w linksysie
bylo "clone MAC" i po sprawie), plus, ze gada do mnie w moim ojczystym
jezyku, choc i tak niewiele z tego kumam, jak uruchomie reszte i ktos
bedzie zainteresowany, to napisze wiecej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)