Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Mon 24 May 2010 - 13:48:40 MET DST

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:htdo4n$h2a$1@inews.gazeta.pl...
> A jak jeszcze zaczniesz pisac konkretnie czego szukasz,
> to juz bedzie pieknie. ;)

szukam rozwiązania problemu który brzmi: jak podłaczyć do NAS'a Media
Playera który obsługuje tylko USB storage.
I jak tylko pojawia mi się jakiś pomysł (czasem lepszy, czasem gorszy) przy
którym mam rózne wątpliwości pt."jak to działa" i zadaje pytanie tylko o ten
fragment moich wątpliwości :-)
pzdr
b.