Re: Komputery z Castoramy

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Sun 23 May 2010 - 14:25:51 MET DST

Am 20.05.2010 21:48, qwerty wrote:
> Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Możesz w prawie każdym sklepie.

> Co tu poznawać?

> Po to masz specyfikację.

I co ta specyfikacja ci powie?

Kupilem ostatnio laptopa - jedynym celem, dla ktorego go kupilem bylo
uruchamianie na nim Adobe Flash Media Live Encodera.

Wg. specyfikacji oczywiscie wszystko powinno dzialac - niestety po
uruchomieniu ww. programu - Windows 7 robi bluescreen (wskazujacy na
jakis blad w sterownikach grafiki).

Calodniowa zabawa ze sterownikami - nie pomogla.
Sprzedawca byl na tyle uprzejmy, ze przyjal (choc z oporami) laptopa i w
zamian zaproponowal innego, z inna karta grafiki ("niestety nie mozemy w
sklepie testowac obcego oprogramowania").

Niestety, na drugim laptopie - rowniez bluescreen.

Tak wiec od ponad miesiaca mam dosc droga podstawke pod kwiaty (tzn.
polecial niedawno do serwisu Samsunga, zobaczymy, co wymysla).

A nastepny laptop kupie w sklepie, gdzie da sie go dokladnie przetestowac.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org