Re: USB via LAN

Autor: wit <wirtold_at_gmail.com>
Data: Sat 22 May 2010 - 12:27:17 MET DST

Norbert <noreply@reply.no> wrote:
> Rozumiem, tak to wlasnie wyglada, tylko teraz pytanie: jesli poinstaluje
> taki driver na 3 kompach w sieci i podlacze do ustrojstwa jedna klawiature
> to uzywac jej bede na 3 kompach naraz?

Mam takie coś:
http://www.welland.com.tw/html/usbip/204.html

Można to dostać na Allegro.

Używam tego do dzielenia drukarki pomiędzy kompa stacjonarnego i netbooka,
netbook jest łączony po WiFi czyli udało mi sie dodatkowo ubezprzewodowić
drukarkę ;) Działa mi w tym również tania karta dźwiękowa na USB - mam z
netbooka dźwięk na kolumnach bez podłączania kabli. Dzielenie polega na tym,
że w dołączonej aplikacji wybiera się do którego komputera ma być aktualnie
dołączone każde z urządzeń USB.

wit