Re: Komputery z Castoramy

Autor: Olek <alexhawk_at_dupaonet.pl>
Data: Sat 22 May 2010 - 10:58:17 MET DST

On 2010-05-20 20:13, Strachu S. wrote:
> Kupowaliscie kiedys w Castoramie?

no pewnie wiele razy, tam gwoździe, tu śrubki...

> Czy sa takie sklepy, ktore pozwola na testowanie sprzetu typu/klasy notebook?

po tym co napisałeś niżej to marne te "testy" nie wnoszą tak na prawdę
nic. Ale za to na internecie (magiczna wyszukiwarka GOOGLE) jest od
groma testów.

> Chodzi mi o to, zebym mogl zabrac laptopa do domu, wybrany konkretny model i
> testowac, sprawdzic rzeczy wazne i mniej wazne:

To jest sklep, a nie wypożyczalnia. Postaw się na miejscu sprzedawcy, bo
Ty jako klient masz poprzewracane w głowie.

> - uruchomic 50 aplikacji, OE, cztery komunikatory, exela, painta, fotoszopa,
> arcadię i 12 innych i zobaczyc jak to pracuje

i co Ci to da? wątpię , żebyś co włączenie komputera uruchamiał 50
aplikacji po to tylko żeby chodził w tle...

> - sprwadzic egronomie, klawisze,

a to sobie możesz sprawdzić w każdej Miejskiej Macalni...

> - otworzyc pokrywe i zamknac, posluchac czy piszczy i jakie ma zatrzaski

myśl logicznie - jak nowy sprzęt to nic nie piszczy, ani trzeszczy,
chyba, że kupujesz jakieś gówno totalne z przeceny... O tym czy pokrywa
i zawiasy są wytrzymałe dowiesz się po kilkunastu miesiącach użytkowania.

> - popatrzec na matryce w warunkach w jakich _ja_ bede pracowal, a nie w sklepie

czyli jakich, bo nie rozumiem?

> - poznać filozofie danego komputera

...otworzyć trzecią czakrę i piąte oko... aż się boję.

> - uruchomic moje oprogramowanie na jakaim pracuje (moj komputer się muli pod
> tymze) i sprawdzic na danym testowanym laptopie

to dołóż temu swojemu komputerowi RAM'u i zmień dysk na szybszy,
zdziwisz sie...

> - sprawdzic takie glupoty jak to, czy nie szumia zbyt glosno wiatraki

o tym również dowiesz się w miarę eksploatacji...

> - obejrzec w spokoju gdzie sa wszystkie porty, czy sensownie

no to znowu do Mieskiej Macalni...

> Jedny słowem - czy sa sklepy, gdzie bede mogl zaplacic, i miec 2-5-7 dni na
> decyzje i ewentualny zwrot nienaruszonego sprzetu?

w/g Ciebie wymacany sprzęt z zainstalowanymi 50 programami, z poznaną
"filozofią", cokolwiek to znaczy, to sprzęt NIENARUSZONY??? Straciłem
wiarę w ludzi.

> Tak mozna w Castoramie, zwracam wszystko czego nie zuzyje, nie pytaja dlaczego,
> tylko wyplacaja kase. Ale w Castoramie nie sprzedawaja notebookow...

Oddajesz im pogięte gwoździe? Ale muszą kląć na Ciebie pod nosem...

> czy sa takie fajne sklepy?

nie, ale są dziwni "klienci"