Re: Karty 3D

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 21 May 2010 - 17:28:46 MET DST

Proces Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> zwrócił błąd:

> Powinno działać w tej rozdzielczości jeśli uda się zmusić kartę/stery
> żeby wyświetlało z odp. odświeżaniem. Czasami bywają z tym problemy. Na
> szczęście zwykle z winy sterów, i wtedy wystarczy zmienić na inną
> wersję. Także wizard do ustawiania 3D Vision może sprawiać problemy,
> lepiej z niego nie korzystać.

Sprawdziłem jak to działa z CRT - i od 100 Hz już wygląda bardzo dobrze
- czyli możesz mieć większą rozdzielczość. Dało się ustawić nawet przy
mniejszym odświeżaniu, ale efekt był dość ohydny, podobne wrażenie
miałem jak na filmie Avatar - jakby kolory się zmieniały czy migotały.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8