Re: Komputery z Castoramy

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 12:37:33 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrnhvco23.a75.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> Taa, mam wrażenie, że osioł z psem usiłują się dogadać ;) Wracając do
> meritum: Nie ma przepisów na podstawie których konsument może zwrócić
> (kupiony w sklepie) sprzedawcy towar bo mu się nie podoba. Nie ma też
> przepisów, które zabraniają aby sklep takie zwroty przyjmował.

Taa, mam wrażenie że jeszcze leniwiec dołączył ;) Przeczytaj czego dotyczy
wątek a później przemyśl to co napisałeś. Nie ulega wątpliwości że można
zwrócić towar bez podania przyczyny, ja tylko poddałem w wątpliwość czy może
on być używany. A to na co godzi się sprzedawca dobrowolnie jest wogóle poza
dyskusją.