Re: Karty 3D

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 12:07:12 MET DST

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4bf1d796$0$2607$65785112@news.neostrada.pl...
> Jest na rynku technologia kart graficznych 3D która sprawia że można grać
> w gry i mieć obraz 3D.
> http://www.nvidia.pl/object/GeForce_3D_Vision_Main_pl.html
>
> Czy jest do tego na prawdę potrzebny monitor LCD taki jak w opisie.
> Moim zdaniem to nie ma znaczenia. Jestem przekonany że to by też poszło na
> zwykłym CRT
> Bo to karta grafiki wysyła specjalny obraz na monitor a okulary sterują
> tym co widzimy (przyciemniają lub rozjaśniają pole widzenia)

Bardzo podobny zestaw NVidia sprzedawała około 10 lat temu z kartą TNT 2
Ultra (czy jakoś tak).

Kupiłem to wtedy. Działało prawidłowo ze starym monitorem CRT, który z
trudem wyciągał 85 Hz przy 800x600.
Grać się za bardzo nie dało, bo od tego całego 3D człowiek dostawał choroby
morskiej, ale bajer był niezły... ;)