Re: Czy taka zmiana ma sens - dyski

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 May 2010 - 15:34:34 MET DST

> Ale chyba i tak szybszy niz hdd?

A to zalezy do jakiego dysku porownywac :P
Dane nie moje, tylko wygooglane na szybko:

Asus-Phison ssd (4gb) primary :
    Max Transfer Rate= 29.2mb/s
    Min Transfer Rate= 2.2mb/s
    Average Transfer Rate= 27.1mb/s
    Acces time= 0.6ms
    Burst rate=25.3mb/s

Asus Phison ssd (8gb) secondary:
    Max transfer Rate= 25.7mb/s
    Min Transfer Rate= 7.9mb/s
    Average Transfer Rate= 24.4mb/s
    Acces time= 0.7ms
    Burst Rate=24.7mb/s

> Zreszta autorowi to nie tyle o szybkosc
> chodzilo, cco o brak miejsca..

Chodzilo mu o to, ze sie "dusi". Nie chcialbym, zeby sie
(w wyniku nie do konca trafnych porad) "powiesil" ;)

Z reszta - przygotowanie nlitem instalacji XP Home
okrojonej pod eee zajmuje jakies pol godziny (no...
moze godzine, jak ktos pierwszy raz)

Do tego partycja wyrownana do sektora, FlashFire,
wywalenie hibernacji i swapa... A jesli zostalo jakies
kieszonkowe to druga kostka pamieci i temp przeniesiony
do ramdysku.

Jednym slowem - da sie na tym malenstwie calkiem
wygodnie urzadzic :)

pozdrawiam,
Vituniu.