Re: RAID w Dellu

Autor: NoRek <akjdh_at_wp.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 17:09:52 MET DST

On 2010-05-18 18:54, rs wrote:
> w serverze della power edge 1900 jest hardwarowy RAID5 na PERC 5/i. do
> niego sa podlaczone 4 dyski po 2TB. BIOS lyknal dyski, dal je ulozyc w
> zaproponowany RAID5, sformatowal, a system operacyjny Windows 2003
> standard 32bit widzi to jako jeden dysk ale w dwoch czesciach: 2TB
> druga 3,5TB z czego na tej drugiej nawet sie nie da zalozyc partycji.
> sterowniki do PERC sa ok. ktos moze mi wyjasnic dlaczego tak sie stalo
> i co z tym zrobic? z gory dzieki.<rs>

Nie wiem jak jest w win 2003 ale ja pod win 7 64bit i
dziewiecioma dyskami w raid5 musialem w zarzadzaniu
dyskami kliknac prawym na dysku (nie partycji)
dla ulatwienia
http://img139.imageshack.us/img139/6685/71696330.jpg
i wybrac konwwertuj do GPT (cos w tym stylu)
Dopiero wtedy system widzial jedna przestrzen
wczesniej mialem tak samo jak Ty.

--
NoRek