Re: laptop z wlutowanym (uszkodzonym) ramem na plycie glownej

Autor: ąćęłńóśźż <antyspam_at_interia.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 13:15:03 MET DST

Zrób to sam", rozumiem :-)
Myślałem, że polecisz jakiś solidny serwis z odsysaniem zbędnego lutu ;-)
Jestem najeżony na "serwisy", właśnie kumplowi przy wycenie naprawy MoBo podmienili w "serwisie" dysk z 40 GB Hitachi na 15 GB IBM i
wyjęli płytkę z modemem :-((

Przy okazji:
Może znacie dobry i tani serwis, gdzie zmienią uszkodzone kości pamięci z płyty głównej (kości są z dwóch stron płyty), ewentualnie
po prostu wylutują gdyby zadziałało z podstawki?
W-wa.

-----