Re: Jest zestaw.... potrzebna jeszcze grafika (okolice 200-250 zł).

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 18 May 2010 - 12:07:58 MET DST

Proces M1SLQ <mbierwia@w_domenie_o2.pl> zwrócił błąd:

> Nie bierz na DDR2 ani z 64 shaderami, zresztą ceny masakryczne... Rok
> temu kupiłem w Proline wersję chłodzoną Glaciatorem 384MB 96 shaderów za
> 185 zł (wersja TOP kosztowała 10 zł więcej), ostatnio dzielnie ciągnęła
> Metro 2033 w trybie DX9 1280x1024 High, myślałem że od tamtego czasu jej
> cena jeszcze spadła a tu taki zonk... A CUDA obsługuje na 100%.
>
> Patrzę sobie na rynek wtórny i też widzę ceny z doopy wzięte... Pewnie
> komunie w toku...

9600 GSO z 96 shaderami i DDR3 nie spadła, tylko się skończyła. Została
wykupiona. Długo się utrzymywała w sklepach, ale ile można... Za często
była polecana ;) Teraz tylko rynek wtórny.

BTW ta karta (wersja TOP) jest dość głośna IMO, i do tego ciągnie na
pewno więcej niż 50 W. Dodatkowo karta za tę cenę nie będzie dobrze
obsługiwać wielu gier w wymaganej rozdzielczości, w przypadku nvidii nie
będzie miała więcej niż 64 stream processorów (a raczej mniej, np.
GT220). Dlatego ja żadnej nie polecę.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8