Re: przenosny dysk twardy

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 22:22:56 MET DST

On Mon, 17 May 2010, Grzegorz S wrote:

> Tylko że windows widzi jedynie pierwszą partycję na pendrive,

  Pierwsze słyszę.
  A moje Windowsy (XP i 7) też. Widać nie wiedziały i przez to działają,
jak się dowiedzą i przestaną to o odszkodowanie wystąpię ;)

  Jedyne z czym jest problem to ze zrobieniem tych partycji - faktycznie,
"nie pokazują" takiej możliwości. Ale po założeniu nie ma problemu.

  Jak napotkałeś problem, to przez to że:
- nie dopilnowałeś aby "z automatu" Windows miały wolną literkę
- w którymś momencie (niekoniecznie przy *tym* pendrive, mogło być
   daaawno temu) kazałeś *nie* przydzielić literki.

  Wystarczy wymusić przypisanie litery "z palca" i będzie OK.

pzdr, Gotfryd