testowanie ramu

Autor: Radek <nby.ciach_at_o2.ciach.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 14:09:55 MET DST

Witam
Mam na kompie dziwny problem, 2 moduły ram po 512MB, komp zaczął się
wieszać, więc reinstalka windowsa. Podczas reinstalacji błędy przy
kopiowaniu plików - czyli jasna diagnoza: uszkodzony ram. puściłem
memtesta v4.10 i rzeczywiście znalazł 2 błedy przy około 258 megabajcie
(błedy przy 258 wyrzucił w pierwszym przebiegu), a potem jeszcze przy
524 chyba - te pojawiły się później (test nr 4 Movin inversions, random
pattern) postanowiłem więc sprawdzić, który moduł nawalił, wyciągnąłem
jeden puszczam memetest i ok, bez błędów - 2 przebegi, wyciągnąłem
drugi, założyłem pierwszy i też ok!!! teraz założyłem znowu oba i dalej
bez błędów, więc o co chodzi? Sądziłem ze memetest najlepiej testuje
ram, ale teraz widze ze chyba jednak nie..