Re: Has³o na HDD

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 09:15:13 MET DST

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci
news:op.vcrj6y2p13q3bq@piotr-asus...
Którego¶ razu, "Irokez" tak oto nam wyjawi³(a):

> Na HDD masz soft do tego, tak samo jak na Pendrive

A mo¿esz, albo kto¶, jaki¶ poleciæ? Tak przy okazji..

Nie uzywam, mo¿e kto¶ inny podpowie.

> A co do laptopa to musi siê daæ, ale do dysku jest osobna opcja zwykle.
> Przynajmniej na Dell/HP/IBM na których z regu³y pracuje.

No jest i siê zrobi³o :D
Bo mam:
CHANGE HDD MASTER PASSWORD - tu da³em
CHANGE HDD USER PASSWORD - a tu nie
Do czego jest te drugie?
Ok, da³em na jedno i drugie takie samo.
I najwa¿niejsze teraz, po wyjêciu i w³o¿eniu HDD do innego sprzêtu, has³o
bêdzie obowi±zywaæ?

W instrukcji nie ma co do czego? Nie mam Asusa
Has³o na HDD bêdzie obowi±zywaæ.
Sprawd¿ tylko czy znaj±c has³o uda siê na innym laptopie uruchomic ten dysk.
Bo wiesz.. mam dysk z uszkodzonego Della, a ten has³o koduje na podstawie
ServiceTAG. No i znajomo¶æ has³a nic mi nie daje. Dysk jest fajn± podstawk±
pod piwo, jest nieuzywalny.

--
Irokez