Has³o na HDD

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 15 May 2010 - 20:51:17 MET DST

Witam.

Laptop Asus AB, w setupie jest jakie¶ nadawanie has³a, ale niestety pomimo
¿e sobie je ustanowiê, to nic nie dzia³a. Mam ustawione has³o ogólne na
odpalanie laptopa. Ale np po kradzie¿y, kto¶ mo¿e dysk sobie wyci±gn±æ i
dane odczytaæ. Czy mo¿na jako¶ za³o¿yæ has³o na HDD?

Równie¿ pomy¶la³em o dysku zewnêtrznym, gdyby tak siê da³o.. Powiedzmy
dysk u nikogo nie chce siê pod³±czyæ, u mnie jest zainstalowany jaki¶
program i siê da :) No idealnie by by³o gdyby taki dysk zewnêtrzny mo¿na
by³o pod³±czaæ gdziekolwiek, a sam z siebie na pocz±tku wo³a³ by o has³o.
Pendrive USB wystêpuj± chyba takie nie?

Chyba nic siê nie da, ale chcia³em potwierdziæ.
Z góry dziêkujê.

--
pzdr, Piotr M
"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?