Re: laptop z wlutowanym (uszkodzonym) ramem na plycie glownej

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Sat 15 May 2010 - 17:02:55 MET DST

W dniu 2010-05-14 18:30, tg pisze:
> jak by sie ktos bawil w takie rzeczy to potwierdzam znalezione
> przypadkiem na jakims forum informacje ze (w moim przypadku toshiba
> equium a60) insyde bios bezproblemowo przelyka wyciecie\wylutowanie
> wszystkich kosci i wszystko pieknie i
> stabilnie dziala na module wsadzonym w slot

Tylko nie wiadomo czy na każdym sprzęcie to przejdzie. Na jednym
przejdzie i na innym już niekoniecznie. Nietrudno sobie wyobrazić
sytuację, w której bios najpierw szuka pamięci wlutowanej a potem
dopiero wsadzonej w slot.A tak, żebyś nie grzebał użytkowniku wstrętny;)
tylko oddał nam do serwisu autoryzowanego. Po tym jak przeczytałem, że w
iPadzie nie można zmienić samemu baterii, tylko trzeba do serwisu oddać
to już mnie chyba nic zaskoczy w pomysłowości wyciągania od klientów kasy.