Re: wieloportowe obudowy do dysków

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 17:00:29 MET DST

"Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> wrote in message
news:52029f5c-5049-485c-be22-17c6cbcc1f96@b18g2000yqb.googlegroups.com...
obudowy nie, ale jakiś serwer - TAK!

nie no... plisss nie sugeruj nawet, ze mam stawiać jakiś ekstra komputer by
mi to zrobił..
Ja jestem obecnie na etapie redukowania ilosci komputerów a nie ich mnożenia
:-)))
póki co z 3 stacjonarnych,2 laptopów i netbooka (na 2 osoby) udało mi się
zjechać do jednego zadaniowego stacjonarnego w szafie i 1 lapka, NAS'a i
mediaplayerka. :-)))

Jeśli cos będę musiał dokupić to tylko jakąś nową zabawkę która zapewni
NAS'a i USB storage z jednego pudełka. Dodatkowym wymogiem jest to, ze ma
być
a) bezgłośne
b) małe (max wielkości obudowa na dwa dyski)
c) bezawaryjne/bezproblemowe - chce to raz ustawic nie poświęcajac na
kabelkologię i konfigurację nie więcej niz 20 minut i ma to po prostu
działać po wsze czasy....
a jak będzie przy tym jeszcze w miarę ładne (bo w salonie stoi a możliwości
ukrycia są ograniczone) to juz wogóle byłoby super..

Da się tak??? bo jak nie to pogodzę sie z myślą, ze technika do potrzeb nie
dorosła i będę kombinował ze stand-alone dyskiem zewnętrznym na USB - troche
kłopotliwe ale jak sie nie da to trudno :-))

pzdr
bartek