Z kompa na TV przez HDMI (cdn.)

Autor: hiphophurra <hiphophurra_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 12:34:00 MET DST

A zatem tak: kupiłem sobie kartę Asus AH3450 (512MB) AGP (ponieważ mam płytę
główną ze
złączem AGP). Założyłem, zainstalowałem sterowniki
i działa dobrze.

Gdy podłączam jednak kablem HDMI do telewizora,
to wyświetla się komunikat (na telewizorze)
"Nieprawidłowy format". I nie mam obrazu z komputera
na TV. Jednocześnie gdy odłączam kabel od monitora
a podłączam kabel HDMI do TV a następnie znów
podłącze kabel od monitora, to na monitorze również
nie pojawia się obraz i trzeba restartować komputer.

Poza tym wszystko działa dobrze. Stąd moje pytanie:
w jaki sposób mogę wypuścić obraz z komputera na
TV? Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania?

Pozdrawiam, hhh