Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 12:54:44 MET DST

Dnia 2010-05-13 01:03, Użytkownik MC napisał:

> W przeciwieństwie do ciebie nie wysnuwam żadnych teorii.

Wysuwasz teorię że przeczytałem nieprawdę i to w gazecie
o modzie. Jak rozumiem często czytasz takie gazety i to upoważnia
Cię do wysnuwania takich teorii o nieprawdziwych informacjach w takiej
prasie. Nie bardzo tylko rozumiem co upoważnia do wysnucia teorii
że przeczytałem to w gazecie o modzie ?

Pozdrawiam